środa, 12 grudnia 2012

Dobry dzień :-)

Witajcie!
Niesamowite....... Naprawdę to zrobiłam....... założyłam swojego własnego, „prywatnego” bloga......... WOW!!! :-)
A teraz od początku ….........
Dla tych co mnie nie znają: Mam na imię Kasia i jestem mamą dwóch małych czytelniczek Karolinki i Kingusi. Prywatnie kocham czytać i to zamiłowanie chciałabym przekazać moim dzieciom, jak również podzielić się nim z innymi. Mam nadzieję, że ten blog będzie dla mnie szansą na rozwój, poznanie nowych ludzi, motywacją do działania. Jeśli tym, co tutaj powstanie, pomogę choć jednej osobie, to będę bardzo szczęśliwa. Pewnie nikogo (a zwłaszcza innych rodziców) nie zdziwi jak napiszę, że ostatnio, a właściwie już od kilku lat codzienną moją lekturą obowiązkową jest literatura dziecięca. Myślę, że będzie o niej tutaj dużo, ale nie tylko... Postaram się, aby każdy znalazł dla siebie coś miłego :-) Wszelkie uwagi i sugestie dot. prowadzenia bloga mile widziane!!!
Już teraz dziękuję mojej przyjaciółce Izie z Domowego Zakątka za wszelkie rady i pomoc. Iza jesteś nieoceniona :-*

Pozdrawiam wszystkich ciepło w ten zimowy mroźny dzień!

Kasia

3 komentarze:

  1. Kochana Kasiu nawet nie wiesz jak bardzo sie cieszę, że zalozylas bloga. Bede tu zagladac z wielka przyjemnoscia i inspirowac sie.
    Kasiu trzymam za Ciebie kciuki i życzę Ci samych przyjemnosci płynących z blogowania.
    Pozdrawiam Was!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj więc w świecie blogowym....tylko uważaj...to wciąga:-))))
    Pozdrawiam,
    milka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, wiem wiem wciąga :-) Zwłaszcza jak się wpadnie w wir wielu Waszych wspaniałych blogów :-) Wiele z nich mnie inspiruje, wiele zawstydza, ale i motywuje do pracy nad sobą, wiele również pociesza :-) Dziękuję, że jesteście!!! Pozdrawiam KASIA

    OdpowiedzUsuń